SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER (İNGİLİZCE) LİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
4 |
240 |
TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey Yönelim: Akademik Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:31 Kategori: Ana Yeterlilik |
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||
KPÖÇ1 | KPÖÇ2 | KPÖÇ3 | KPÖÇ4 | KPÖÇ5 | |||||||||||
-Siyasal yapıları, kurumları ve aktörleri küresel ve yerel düzeyde kavramsal boyutuyla tanıyan bireyler haline gelmelerini sağlamak, | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||
-Öğrencileri kuramla pratik arasında bağ kurabilen bireyler olarak yetiştirmek, | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||
-İşyerinde uygulama dönemi sayesinde bireysel olarak ve ekiple birlikte çalışma becerisine sahip olan, mesleki yaşamın gerektirdiği temel nitelikleri kazanmış bireyler yetiştirmek, | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||
-Karşılaştırmalı düşünme yeteneğine sahip ve disiplinlerarası bir bakış açısı kazanmış bireyler yetiştirmek, | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||
-Farklı bakış açılarına saygılı ve açık fikirli bireyler yetiştirmek, | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||
-Kamusal yararı gözeten ve ayrımcılığa karşı kamusal aklı kullanan bireyler yetiştirmek. | -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | ||||||||||||||
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | |||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |